Red smooth Live

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m blabla..famous as blabla..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)



Tagboard!




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Your name
Other: WeHeartIt Photobucket
iDea DAh datANg Dah..!!
hallo blog..
assalamualaikum...

now I want to tell about my friends n my family..

first.. aku nak cita pasal family dlu.. aku sayang mak dan ayah aku..
nama ayah aku yusri bin ishak.. and
my mother's name is nor azizah binti abdul aziz..

hoho.. aku ada sorang kakak dan sorang adik.. 
kakak aku bernama.. jeng jeng jeng..
Nur amni irdina bt yusri..
adik aku plak nur tsara atila bt yusri..

k .. now aku nak cita pasal kawan aku...
kawan aku ada banyak...
hoho.. memang la kan.. semua orjang ada banyak kawan.
tapi ada la sesetengah orang yang x 
suka bergaul kan?? btol x??

nama kawan baik aku korang dah tau kan??
now aku nak cakap pasal..
kawan di sekolah aku..
antara nya..
farhana , nawal , durratul , auni , aina, amirah..
juliana n ramai lagi lah..

bla bla bla..









 


Older Post | Newer Post