Red smooth Live

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m blabla..famous as blabla..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)



Tagboard!




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Your name
Other: WeHeartIt Photobucket
g0ing To..


hallo.
n assalamualaikum..
;D.

hoho.. 
today is monday..
hehe.. 
cikgu Rohhana.. jangan marah ye..
sebab x gi kolah..

sekarang ni dalam perjalanan untuk pulang ke Pulau Pinang..

in this post.. saya nak 
cite pasal tempat tempat yang saya
dah pergi masa kat KL nih..


ok.. 
masa kat KL.. saya dah pergj ke..
SACC MALL..
masa dalam SACC tu saya pergi ke...MPH..

saya beli 1 novel.. 
yang bertajuk..
"DEMAM AISHITERU"..

pastu gi KLCC plak..

masa dalam KLCC...
saya pergi ke KINOKUNIYA..

kinokuniya tu kedai buku..
kedai kinokuniya tu hanya jual buku bahasa Inglish , China and Japan je kot...

masa kat kinokuniya..
saya ada beli satu novel..
yang bertajuk Back to school..

yang tu jelah tempat yang saya pergi...

k lah..
bai n assalamualaikum..

jumpa korang dalam
post yang lain..


smile always ok.. ;D


Older Post | Newer Post